Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Tuesday 12 February 2013

VITA-LEA IRON FORMULA



Vita-Lea shaklee adaah multivitamin dan mineral yang pertama di cipta di dunia. Didatangkan dengan 2 VERSI VITALEA & VITALEA CHEWABLE. Maknanya shakleelah yang menguasainya dunia vitamin dahulu berbanding jenama-jenama lain. Mengandungi 30 nutrisi lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah-buahan. 12 vitamin dan 7 mineral. yang penting sebagaimana disarankan oleh RDA.

Vita-Lea disaluti oleh serbuk spirulina dan mineral yang terkandung didalamnya mudah utk berintergrasi dengan protin utk penyerapan yang lebih pantas.

Vita-lea is the BEST MULTIVITAMIN IN PUBLIC INTEREST 2000.

Apakah ISTIMEWANYA VITALEA SHAKLEE ?

1) Sebagai Penambahan tenaga segera .- Ia memberikan tenaga serta kercergasan tubuh dan kekuatan mental manusia sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran.

2)  Sebagai pelengkap nutrisi iaitu memenuhi keperluan nutrisi didalam tubuh badan akibat daripada amalan diet yang tidak seimbang.

3) Metabolisme - Vitalea sangat bagus utk melambatkan proses penuaan serta dalam membantu stimulasi metabolisme

4) Menyediakan asa nutrisi dalam memastikan pertumbuhan se-sel baru, sel0sel hidup , pertumbuhan otot hormon serta menjaga kesihatan tirod.

5) Melindungi Organ seperti jantung, buah pinggang serta hati.

Jadikan vitalea sebagai DIET anda dengan mengambil 2 biji  setiap hari. Di dalam kajian menyatakan, kanak-kanak ataupun pelajar yang mengambil VITALEA sebanyak 2 biji sehari adalah lebih cekap dan fokus serta daya tumpuan yang lebih lama berbanding dengan mereka yang tidak mengambilnya.

Lihat fakta nutrisi dalam VITALEA








*** This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734



No comments: