Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Thursday 14 February 2013

MEALSHAKES

Meal Shake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Diantara bahan-bahan yang terdapat didlm meal shake nie ialah buah-buahan, kacang soya dan lain-lain lagi. Mempunyai lactalbumin iaitu sejenis bahan yang mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. 

Siapa yang boleh ambil mealshake ni? Semua golongan boleh ambil dari bayi, pelajar, kanak-kanak, ibu mengandung, para atlet, vegetarian, orang sakit dan orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mahu sarapan pagi yang penuh khasiat, tidak berminyak, tidak kalori, tetapi mampu membekalkan tenaga sepanjang hari , ambilah mealshakes + ESP + performance drink.


Apakah yang mealshakes nie boleh membantu kita ?

1) Nutrisi lengkap - Ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat besi serta asid amino. Kekurangan zat sebenarnya boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh manusia.

2) Membekal Nutrisi kepada sel tubuh badan - Mealshakes kaya dengan protin ( tidak mengandungi laktosa)  ia turut membantu dalam proses pembinaan kuku, rambut, organ dan darah.

3) Mealshakes mampu membantu tumbesaran ia mengandungi asid folik, biotin dan kaya dengan kalsium serta magnesium

4) Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A,C,E,zink dan selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5) Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi, dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus apabila sel-sel darah merah sihat..wajah pun berseri-seri dan kelihatan pink2 gitu..

6) Dalam proses detoksifikasi ia kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

7) Ia juga dapat membantu menambah selera makan..Bagi sesiapa yang rasa nak badan tu berisi sedikit..dicadangkan mengambil mealshakes ni.. Tapi sambil tu jaga -jaga juga makan tu, jangan overweight nanti lain diimpikan..lain pulak yang jadi..tak dapat den nak nolong erk..

*** This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734


No comments: