Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Friday 22 February 2013

ALFALFA COMPLEX


Kalau anda rasa tidak sedap badan disebabkan angin dalam badan yang dah banyak, saya cadangkan makanlah Alfalfal 5-10 biji satu hari. Saya yakin anda akan merasai perbezaannya. Alfalfa diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago sativa) secara organik di california. Ia juga dikenali sebagai raja segala tumbuhan dan Medicago Sativa  memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa. Tumbuhan ini mengambil masa 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki kedalam tanah. Daun alfalfa yang telah matang kaya dengan klorofil. Daun-daun ini dikeringkan secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkanddung di dalamnya. Setiap tablet mengandungi 300mg alfalfa

Apakah yang istimewanya Alfalfa ini?

1) Mencuci hati, darah dan usus. Alfalfa adalah makanan beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikan kulit

2) Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit yang dan hidung sensitif, kurap, bau badan, dan ulat air dengan berkesan.

3) Baik utk perubahan patologi di dalam usus dan perut iaitu dengan memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung perut, hyperacidity, ulser, gastrik dan sembelit.

4) Menyingkirkan lemak dan kolestrol - Kajian klinikal menunjukkan bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok, dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja yang mengandungi saponin iaitu serat yang menyerap kolestrol.

5) Melegakan keletihan dan memperbaiki pengaliran darah seperti haid.

Bagi mereka yang tidak kenal pokok alfalfa, Ini dia gambar pokok alfalfa





*** This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734

No comments: