Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Thursday 14 February 2013

PERFORMANCE DRINK


Selain susu kambing dan ESP, Ini juga minuman kegemaran hubbyku setiap pagi..Dek tuntutan  kerjayanya sebagai supervisor housekeeping di GRAND MILLENIUM Bkt Bintang ( Salah satu hotel paling sibuk  dan top hotel 5 star kt bukit bintang ) . Dengan kedudukan hotel nie bersebelahan dengan PAVILLION, hotel nie memang menjadi tumpuan guest2 arab mai chek-in supaya memudahkan dorang untuk pergi shopping) , Dan disebabkan hotel yang selalu FULL itu, juga memaksa die  bekerja sambil berlari (hahahaha....dah macam atlet sukan plak) jadi die memerlukan stamina yang kuat dan tenaga yang berpanjangan. Selama 10-12 jam bekerja itulah kerjanya..turun tangga naik tangga..(macamana nak gemuk) dah tak sempat nak tunggu lift dah..kalau tunggu lift sampai esok pun bilik tak sempat nak checking... tapi itulah kerjayanya..tempat die mencari rezeki utk kami sekeluarga..apa yang saya boleh lakukan , berdoa agar kesihatannya terpelihara dan berusaha dengan menyediakan makanan dan minuman yang berkhasiat utknya supaya kerjanya hari-hari berjalan dengan lancar. Kenapa kena berlari...hahaha (Good question) .Kalau tak berlari kang , Pak Arab  complain kat director...bilik lambat ready..tak nyabo-nyabo nak check-in utk pergi shopping kt PAVILLION & STARHILL..Haish...memanjang pulak cerita sal hubby aku nie.....Apa yang saya nak bagitau nie PD nie memang bagus utk tenaga orang lelaki dan wanita.

Performance nie direka khusus tu ...utk para angkasawan NASA, atlet antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih PD sebagai pilihan utama mereka. Kerana minuman ini banya membantu mereka dalam mencipta rekod dunia.

Rumusan ekskusif Opticarb ini sudah dipatenkan akan meningkatkan 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Ia mempunyai 67% glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera


Apakah manfaat utama  yang membantu kita dalam kehidupan sehari-hari?

1) Meningkatkan daya ketahanan badan - Ia memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat serta menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal serta meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

2) Membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal - Ia mampu mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dlm tubuh. Produk ini memang direka khusus utk mereka yang aktif dalam kerja harian.;

3) Mencegah Penyahhidratan - Ia mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, melembabkan kulit serta kelihatan muda.

4) Mengekalkan paras gula - ia terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan proses penyembuhan akibat kecederaan otot.

Sebagai matlumat tambahan amatlah sesuai utk mereka yang ;-
- Atlet
- berpuasa
- Sebelum dan selepas pembedahan
- Tidur lewat malam
- fasting therapy
- Keletihan
- vagina kering
- cirit birit
- tiada selera makan
- rendah paras gula






*** This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734




No comments: