Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Thursday 8 November 2012

KURUS OH CIK KURUS..

As salammualaikum..
Apa khabar para pembaca semua hari nie. Saya doakan semuanya sihat sejahtera. Macamner dengan sarapan pagi ini. Dah masuk nak makan tengahari nie. Pastikan ambil makanan yang berkhasiat dan rendah kalori kalau nak kurus. Sarapan bukan utk menggemukkan tetapi sebagai sumber tenaga sementara makan tengahari . Tapi jangan ambil keterlaluan, cukuplah sekadar utk mengisi perut yang kosong. Mentang-mentang makan supplement diet,..tapi melantak nasi lemak berpinggan -pinggan. Macammaner nak kurus..Dok salahkan jugak produk itu ini tak berkesan. Sebenarnya hari nie, saya rasa mcm nak menulis pasal kurus pulak..Semenjak-menjak nie memang banyak produk utk slimming nie di market. Mana-mana pergi, mesti ada. Ada yang berjenama terkenal, ada yang jenama tak berapa kenal dan ada juga yang tak der jenama. Bab-bab pilih memilih utk kecantikan ini kenalah pandai memilih. Jangan tersalah pilih. lain yang nak di rawat, lain pulak yang jadi..Apa pun jenama yang anda pilih bagi saya SHAKLEE the BEST. Sebab yg pertama " ALWAYS SAFE, ALWAYS WORK, ALWAYS GREEN dan yang paling ptg 100% organik.

Kalau cerita bab-bab organik nie, produk die mmg mahal..cuberlah korang pergi survey kat kedai-kedai khas yang jual produk organik..mcmner harga barang kt situ..mesti berbeza dengan harga barang kat market-market..betulkan???Sebab aper..sebab organik nie die tkder campuran aper2..bahan-bahan semulajadi..cara penanaman tumbuhan dan pembajaan serta pembenihan semuanya yang terbaik..bukan benih yang die buat kat makmal..yang dah di tukar GENETIKNYA..contoh mcm tembikai yang tkder biji, durian yang bergred-gred tu..aper ker  nama MUSANG KING..itu semua benih genetik..yang mana biler masuk dalam tubuh manusia secara automatik akan mengubah genetik dan DNA kita.  Sebab itu kita nie tak sama dgn mak ayah kiter..contoh mcm saya..mak ayah tkder ekzema tapi saya ada. Benih tu dah di suntik dengan satu bahan yang boleh mengubah genetiknya..senang nak faham identiti benda tu akan berubah..ada kelebihan berbanding yang tidak di suntik. Bahan itu di panggil iaitu GMO  ( Genetically Modified Organism )
Oklah kita sambung bab-bab kurus mengurus..ikut saya badan mmg kurus  tapi tang perut..banyak lemak saner sini..almaklulah baru lepas Czear. ms pantang takut nak pakai bengkung..jadi perut tu tkder la cantik mcm anak dara.kekeke..Jadi sesiapa rasa nak cuba set slimming dari SHAKLEE nie..saya cadangkan beberapa produk yang mampu mengembalikan tubuh anda seperti yang anda idamkan.. HARGA amat berpatutan dan menjimatkan dengan quantity yang ada dalam setiap botol..korang bleh makan kira-kira 2/3 bulan.. Ambil kalkulator cuber kira set nie bahagi dengan 2/3 bulan : berapa sebulan korang spend utk badan korang. Saya bukan cakap kosong tapi dah ada testimoni :  Ada sorang pengguna dan pengedar nie nama die Herny YUSNIZAR. Kita baca testimoni die .: Maaf yer sy tk pandai nak guna Print Screen .jd saya copy jew..jgn mare!!!!


saya bukan tak percaya segala produk soy protein untuk slimming tu..yang femes2 tu!memang berkesan.

•cuma masalahnya harga melambung2!
- kenapa harga melambung? sebab nak bayar kos marketing :)

common sense benda kalau dah masuk tv, majalah mestilah mahal :) kan

• shaklee pula takde promo melalui media berbayar ni•

kita share melalui pengalaman sendiri aje.

• soya shaklee (ESP ) harga retail cuma rm150 saja. tahan untuk sebulan lebih.
• kemudian ambil
lecitin harga rm52.50 (180 capsul)
• alfalfa rm 53.75 330 biji(tahan berbulan2)
• herblax rm 52.50 120 biji (tahan berbulan2)

untuk bulan pertama saja anda perlu melabur sikit. kemudian bulan berikutnya tambah 1-1 ja :)

actualy kalau ditukarkan dengan harga nasi lemak dan
minuman manis pun lebih murah. pasal saya makan sehari sekali je. tu pun tak sampai rm5 :)

hasilnya? untuk saya dah loss hampir 17 kg selama hampir 4 bulan setakat hari ni :)
RETAIL PRICE IN ( RM )
  •  (ESP ) =  RM 150 saja.
  • Lecitin =  RM52.50 (180 capsul)
• Alfalfa = RM 53.75 330 biji
• Herblax =RM 52.50 120 biji 

 Apa juga yang anda makan utk diet..displin tu ptg. Displin cara bijak.:
- kurang kalori/minyak-minyak
-kurang karbohidrat
-Exercise
-Minum Susu ptg utk tenaga sebab kurang makan karbo.
-Yakin . Biar turun lambat dan tapi selamat utk kesihatan dan kekal . ;)

Di atas adalah harga retail. Saya boleh  bagi the BEST PRICE utk semua orang yang nak kurus, sihat dan cantik. tapi bukan kurus kering..Ini kurus tapi tak kering..glow jew..kekeke..Ok jika ada persoalan hubungi saya yer..Jgn segan2 tekan no saya ..kalau tk angkat tu biasalah yer..HOUSE WIFE yg buzy ngan kerja rumah..SMS la atau PM...InsyaAllah.sy akan reply.

SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734
Facebook :
http://www.facebook.com/Zamzalina
Fan Page : http://www.facebook.com/pages/Health-BeautyCOM/456530897732872