Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Sunday 11 November 2012

SAY HELLO TO CINCH & GOODBYE TO FAT


Semua orang takut GEMUK. kalau tanya saya..hihihi..saya pun takut. Berhantu betul perkataan nie..Tanya jelah semua orang akan cakap "NO" " DONT WANT" TAK MAULAH "HE TAKUTNYA" ..kalau ditanya artis-artis lagilah. Kalaulah gemuk tu sejenis haiwan yang boleh di halau. Saya rasa semua orang akan halau..hihihi
Terpanggil dengan isu yang semakin hangat ini, SHAKLEE berusaha merumuskan satu produk khas bertujuan untuk mengurangkan berat badan di samping dapat mengekalkan kesihatan anda. Diantara kesan-kesan lebihan lemak akan membawa kepada penyakit seperti berikut. JOM kita BACA !!!!!!


LET'S WE SAY HELLO TO CINCH
& GOODBYE TO FAT

Don't give up!!
    Like many new Moms, I told myself that it didn't matter what I ate, how I looked, or what size I was. I didn't think I would be thin anymore and I didn't think anyone else expected me to be, either. When I found out about the Cinch Inch Loss Plan, I had to try it. Cinch, plus my own determination to succeed, was a winning combination. Ten months later, I had lost 80 pounds!

    Chocolate Mix W/ Water (Shaklee Cinch) Serving Size: 3 scoops, Calories: 285, Fat: 3g, Carbs: 25g, Protein: 16g

    Vanilla Shake Made W/ Nonfat Milk (Shaklee Cinch) Serving Size: 2 Scoops, Calories: 270, Fat: 3g, Carbs: 35g, Protein: 24g

    Cafe Late Shake (Shaklee Cinch) Serving Size: 2 scoops, Calories: 190, Fat: 3g, Carbs: 25g, Protein: 16g

    Energy Tea Mix (Shaklee Cinch) Serving Size: 1 stick, Calories: 5, Fat: 0g, Carbs: 0g, Protein: 0g


    Chocolate Shake Mix,
    Vanilla Shake Mix,
    Café Latte Shake Mix.

Pengurangan berat badan boleh jadi mudah walaupun ianya susah. Kami amat memahaminya. Oleh sebab itulah kami memberikan tumpuan saintifik dan kajian nutrisi selama  50 tahun bagi menciptakan penyelesaian  untuk kita semula. Ianya di cipta oleh para saintis SHAKLEE   yang juga manusia sama seperti anda. Dimana pelan pengurangan inci kami direka untuk membantu anda mengelakkan kitaran diet yo-yo dan membantu anda sihat sepanjang hayat dengan makanan enak yang luarbiasa dan sukatan kesihatan yang pasti digemari ramai.Cinch Shake berbanding makanan ringan yang lain: Cinch adalah sihat dan murah. Mengapa perlu membeli yang lain.
Kenapa pilih Cinch !! Kerana ianya adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%... Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam
Apa kelebihan Cinch Shake !! Ia membakar kalori, di samping memberi rasa kenyang, dan dalam masa yang sama memelihara otot tubuh. act as meal replacement. Boleh bancuh bersama fibre...(cinch memelihara otot..jadi..hanya lemak2 yang dibakar..bukan memusnahkan otot2 kite,...so..bila anda dah kurus nanti..takdelah kulit2 dan otot menggeleber..sebab otot terpelihara :)
Banyak lagi kelebihannya :-
1) Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot di serta mengurangkan berat badan
2) Mengandungi 24gram protein dalam setiap hidangan bagi rasa puas dan kenyang
3) Kandungan serat yang tinggi, 6 gram dalam setiap sajian
4) Nilai glimesik (kandungan karbahidrat) yang rendah untuk mengekalkan paras gula normal dalam darah dan mengekalkan tenaga
5) Memberi 35% atau lebih nilai harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting
6) Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
7) Genetik Soya yang tidak diubahsuai (NON-GMO) / Glamma Modified Organisme.





Cinch Energy Tea Mix Unsweetened
28 sticks per pack.

Tingkatkan Tenaga Anda

The eksotik putih, merah dan the hijau Matcha (satu the hijau bagi istiadat ulung jepun) di rumus dengan teliti bagi menghasilkan minuman yang luar biasa. Ia memberikan satu tenaga semulajadi dan rasa selesa.

Diantara kelebihan-kelebihan :-
1) Sebagai, penggalak tenaga semulajadi.Enak dinikmati ketika panas dan sejuk
2) Ditambah dengan Taurina yang dikaji secara meluas dapat meningkatkan tenaga dan   ketahanan badan
3) Pilihan terbaik untuk mengantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh.
4) Bungkusan kecil yang mudah dibawa
5) Ekslusif T-Lift campuran the hijau, putih dan merah
6) Tanpa gluten, tidak mengandungi perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.


Anda akan dapati diri anda : -

          1) Badan langsing dan rapi
          2) Nampak lebih anggun
          3) Rasa unggul
          4) Rasa lebih Bertenaga
          5) Meningkatkan keyakinan diri
          6) Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.

    *** This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

    Untuk mengetahui lebih lanjut sila dapatkan matlumat dari konsultant anda.

    SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
    TEL/SMS : 012-2767734
    E-mail : zamzalina140381@yahoo.com








No comments: