Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Monday 5 November 2012

Kenapa Saya Memilih Shaklee!!!

Saya suka pada kata-kata ini. Kata-kata yang ditulis oleh seorang lagi idola saya Puan Iffah Anuar dan  sifu kami puan Shareeza Hashim
Kata-kata ini amat menyentuh hati saya, Setiap kali saya baca,  saya jadi berkobar-kobar, semangat yang hilang kembali datang, jiwa yang resah kembali tenang. Ketakutan yang melanda kembali hilang.

"Yang paling jauh bukannya bintang, matahari atau bulan,
tetapi adalah masa yang telah berlalu dan tidak akan kembali.
kemarin yang luput menjadi kenangan,
kemarin yang terluput menjadi sesalan,
Yang ada hanya hari ini dan akan datang.
Gunakan hari ini sebaik mungkin,
kerana esok belum pasti milik kita
sedangkan semalam telah pergi selama-lamanya.
-imam Asy-Syafie-

MENGAPA harus TUNGGU??
MENGAPA Bukan SEKARANG??
MENGAPA dibiarkan waktu berlalu???

SHAKLEE...SHAKLEE..SHAKLEE..

Gunakanlah ia dan jalani KEHIDUPAN yang lebih sihat.
Promosikannya dan ciptalah Pendapatan Lebih Hebat

Tiada salah mencari harta
tidak berdosa menjadi kaya
malah dituntut agama
Teladanilah Abdul Rahman bin Auf
mencari Harta dan memiliki kekayaan

Allah SWT berfirman :
"kemudian setelah selesai sembahyang, maka bertebaranlah kamu di muka bumi ( untuk menjalankan urusan masing-masing, dan carilah apa yang kamu hajati dari limpah kurnia Allah, serta ingatlah akan Allah banyak-banyak (dalam segala keadaan), supaya kamu berjaya/untung(di dunia dan di akhirat)" -Al Jumua'h: 10)

KENAPA SAYA MEMILIH SHAKLEE!!

SHAKLEE ditubuhkan pada 1915 bermula dengan Vitamin Vitalized mineral yang berpusat United State. kemudian berkembang ke seluruh antero pelusuk dunia termasuk MALAYSIA, INDONESIA, CHINA, JAPAN, TAIWAN, MEXICO dan CANADA.

Dengan prinsip "ALWAYS SAFE, ALWAYS WORKS dan ALWAYS GREEN " Inilah yang telah membuat hati saya terbuka utk mencuba produk ini walaupun ianya kali pertama saya mendengar namanya. Mungkin jarang terdedah dan malas untuk menyihatkan diri dengan vitamin2 dan supplement2 menyebabkan nama ini begitu asing dengan saya.

Sudah tentunya pemilihan saya ini adalah kerana PRODUKNYA yang begitu berkualiti.Selain itu juga sistem pemasaran yang masih menjaga KONSEP UKHUWAH dan MUSLIMAH amat menarik hati saya utk terus berkongsi kebaikan produk ini kepada orang lain. Orang kata tak kenal maka tak cinta. YES memang betul.. Bahkan dulu saya menolak produk-produk yang berunsur MLM ini. Bagi saya. semua produk MLM sama..Hanya nak untung. Nak kayakan orang atas. TAPI NO to say pd SHAKLEE. ANDA buat ANDA Dapat. ANDA usahakan perniagaan anda , Anda akan dapat ganjarannya. Sehingga sampai satu tahap anda tidak terfikir yang anda mampu melakukannya. NAK TAHU?? DAFTAR AHLI DULU. baru cerita...hehehhee

Kenapa saya perlukan vitamin & supplement sekarang. Tidak Dahulu..JAWAPANNYA..kerana toksin-toksin yang berada didalam badan saya selama ini telah mula menampakkan taringnya. Keluar semua penyakit satu persatu. Dari yang penyakit biasa-biasa sehingga yang dh luar biasa. Imun badan saya dah semakin lemah untuk melawan penyakit. Terpaksa berulang ke hospital utk mendapatkan rawatan dan suntikan. Sebab itu saya perlu mencari alternative sekurang-kurangnya sedikit ia dapat memulihkan  dan  menguatkan semula sistem imun saya. Bagi saya SHAKLEE bukan bermotifkan keuntungan tetapi MORE TO SHARING IS CARING. Saya kongsikan sedikit pengalaman saya pada tahun 2011 mula-mula saya KENAL Jenama SHAKLEE



Setelah Shaklee berjaya memulihkan penyakit saya. Hati saya sudah terpaut. Tetapi belum terniat lagi utk menjadi pengedar. Bagi saya jika ingin saya bandingkan dengan produk lain, SHAKLEE the best. Ia telah menamatkan penderitaan dan ketakutan saya selama 6 bulan. Walaupun ketika itu masih ragu-ragu, tetapi berkat keyakinan dan doa, saya berjaya pulihkan penyakit Ekzema saya sehingga kini. Produk SHAKLEE bukan sahaja pada kesihatan malah Kecantikan dan kediaman.


Selain kesihatan dan kecantikan , banyak lagi yang SHAKLEE tawarkan untuk para penggunanya. Ada juga yang bertuah memiliki pendapatan sehingga 5-6 angka sebulan hanya dengan SHAKLEE.  Mari kita tengok apa lagi yang SHAKLEE Tawarkan.



Dan juga


Apa lagi yang ditunggu . JOM sertai kami dengan menjadi AHLI serendah RM75, beramai-ramai berkongsi kebaikan PRODUK SHAKLEE serta nikmati pendapatan dan bonus-bonus dari SHAKLEE sebagai tanda penghargaan SHAKLEE kepada pengedarnya.


Daa....JOM SOLAT ASAR DULU..;)


SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734
Facebook :
http://www.facebook.com/Zamzalina
Fan Page : http://www.facebook.com/pages/Health-BeautyCOM/456530897732872