Doaku Ya Allah .

Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha itu dhuhamu, kecantikannya adalah kecantikanmu, keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu, kekuasaan itu kekuasaanmu, perlindungan itu perlindunganmu. Ya Allah jika rezeki masih di langit, turunkanlah dan jika di bumi, keluarkanlah., jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikanmu, keindahanmu, kekuatanmu, kekuasaanmu, limpahkan kepadaku segala yang engkau telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh.


Penghantaran akan dibuat keseluruh Malaysia/Luar Malaysia termasuk sabah dan sarawak. ;)

Saturday 29 December 2012

BAGAIMANA NAK KEKAL CANTIK DAN SEMPURNA

Bab-bab nie memang saya suka. Tak tahulah kenapa semenjak mengenali shaklee nie..pastu semenjak bergelar WAHM (Work at Home Mommy) saya lebih suka kepada kecantikan..Hari-hari asyik mengoogle tips-tips kearah kecantikan..Dan sekarang nie saya dah mula mengambil SHAKLEE COLLAGEN POWDER. Sebenarnya tak sabar nak tunggu result hasil percubaan pertama mengambil SCP. Tapi apa yang saya dapat rasa, semenjak saya amik SCP nie..(baru 3 sachet tau)..kulit jadi lembut dan tak kasar..lepas tu die macam mois jew..Kulit muka saya nie jenis berminyak. Jadi orang yang kulit berminyak nie mmg susah nak cari produk skin care yang sesuai...Jadi saya kena makan sesuatu supplemen yang mencuci dari dalam bukan dari luar kerana kekotoran kulit nie bermula dari dalam. Macam-macam ada dah kat muka saya nie JERAWAT, JERAGAT, BLACK HEAD, WHITE HEAD..hahaha..nasib WHITE HOUSE tkder..

Kalau korang nak tahu saya nie bukanlah jenis orang yang jaga penampilan sangat, tapi semenjak masuk SHAKLEE nie, saya rasa macam teruja sangat nak cuba semua produk die. Bukannya saya nie memilih, tapi saya nie adalah diantara orang yang suka sangat mencuba produk-produk utk hilangkan jerawat yang ada kat farmasi tu..Sampai adik saya gelarkan saya nie PAKAR KULIT. sebab semua produk bab-bab kulit nie saya kenal..Kekadang die sebut je jenama..saya dah tahu harga berapa...bukan saya pakai lama pun, kkdg banyak lagi...dari terus merosakkan wajah saya nie lebih baik saya POS kat TONG SAMPAH..(membazir je keja saya)..Tapi tidak dengan SCP nie, siap saya bawak gi maner2 lagi..rugi rasanya tak dpt minum ikut schedule ..hihihi...tapi saya tak minum hari2 cuma saya minum selang sehari..JIMAT SIKIT..menda mahal..yang ptg kita dapat khasiatnya juga.
_________________________________________________________


Ha nie die Collagen yang saya  beli baru nie..saya beli time SALE murah sikit dapat ( BUY 6 + 1 FREE BOX ) syok tak??. stok utk sampai tahun depan..ngam2 sampai sale SCP lagi tahun depan. PROMOSI PRODUK SHAKLEE NIE..setahun sekali jew utk sesuatu item,,.SO RUGILAH siapa yang tak GRAB.


Sebenarnya tujuan saya ambil SCP nie First mmg teringin nak cantik tanpa masalah kulit mcm orang lain (almaklumlah WAHM nie duduk kat rumah jew, tak mampu nak pergi buat facial , JADI MAKANLAH SCP nie..ia lengkap dengan pelbagai VITAMIN, utk SCRUB / MASKER , saya PAKAI JEW ESP tu ), dan SECOND saya nak buktikan apa yang land mark study nie buat..Ini adalah carta penyelidikan yang telah membuktikan bahawa penggunaan SCP selama 8 minggu dapat membaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan.


Jadi sebelum saya tunjukkan kesan penggunaa SCP pada saya..JENG3..saya nak konsikan testimoni senior saya nie dulu..Tapi really saya cakap, masa saya jumpa die kat seminar shaklee hari tu muka die mmg mois tanpa sebarang makeup pun..biler saya korek-korek rahsianya..rupanya die penggemar SCP dan ESP. NIE die puan Aula. BEZA TAK??


okay..nanti biler muka saya dah cun mcm die nanti saya share kat blog nie..kalau ada sesiapa yang berminat nak cuba SCP nie..anda boleh hubungi saya bila-bila masa. Sekian,




*** This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.



SID : 887015 |Zamzalina Samsuddin
TEL/SMS : 012-2767734
E-mail : zamzalina140381@yahoo.com


No comments: